Thursday, June 24, 2010

مریم و گاج



دلم واسه اون روزا تنگ شده.چقدر خل وضع بودیما!




15 comments:

حماقت نکن said...

ما که هنوزم هستیم ... دنیا به خل و چلا خیلی بیشتر می چسبه

maryam shaban said...

vaaaaaaaay pari, man in axe khodamo nadashtam ba aghaye gaj!!
mersi az yad avarit,manam kheili delam tang shod yeho vase un ruza!
:(

مرثا said...

اون روزا برای همه عالی بود :) ایشون همون مریم معروفن؟

Hel. said...

هــــی یادش بخیر. می دونی هنوز هم خل وضعیم. چون اون موقع خدا خدا م کریم حالا بشه. حالا می گیم هــــی یادش بخیر!

ولی خودمونیم جداً یادش بخیر. هیچی روزای پشت کنکور و تو سر و کله هم زدن هامون و وسط تست یهو حرفای مستهجن زدنامون و خل بازیامون نمی شه. هیچ وقت اون روزا تکرار نمی شه. فقط استرس و فشار کنکوره که می تونه یه بشر رو تا این اندازه به خل وضعی بندازه.

زکریا said...

وای چه بامزه
کلی خندیدم
مرسی

amene said...

azizam khol vaz boodin?ya hanoozam............?!!!

دونفر said...

بودی؟

asiueh said...

jaleb

مریم ص said...

آخییییییییی..........یادش بخیر...این عکسو من گرفتم

Mohamad Reza said...

واقعا واقعا ! خل وضع بودینا !!! :دی

این مریمه؟ خودت کوشی؟!

نویسا said...

baz cm man nist...kheili namardi
man faghat gofte boodam : yani dg nisti kholo chel?...

Anonymous said...

الان بهتری؟

یک مالیخولیایی said...

مرثا جون،نه،این یه مریمی که در تصویر می بینید همون دکتر کلوک هستن،ما مریم خیلی زیاد داریم


آمنه جون چرا می زنی؟من مسافرت بودم خوب،وگرنه که از کامنت بدم نمیاد،خصوصا کامنت شما،در ضمن موافقم باهات،هنوزم
....



محمدرضا جان همیشه یه سری از آدم ها در پشت صحنه دارن زحمت می کشن!!من این جا جز اون آدمام


زا جان،زیاد مطمئن نیستم بهتر باشم
!

Hel. said...

سلام. به یه بازی وبلاگی دعوتی.

Artless said...

فراست؟